Hey đđ»,
I would like to tell you about the Infinite flightâs article on Wikipedia.
For several weeks, with some other players, we have enriched the page by making it the most complete page !
We are proud of our work that we share with you today.
(Modifications can still be made !)
Pages pour les contributeurs déconnectés en savoir plus
Cet article ne cite pas suffisamment ses sources (avril 2021).
Si vous disposez d'ouvrages ou d'articles de référence ou si vous connaissez des sites web de qualité traitant du thÚme abordé ici, merci de compléter l'article en donnant les références utiles à sa vérifiabilité et en les liant à la section « Notes et références »
En pratique : Quelles sources sont attendues ? Comment ajouter mes sources ?
15 Likes
Thatâs quite impressive. Congrats.
2 Likes
Sad thing is I canât read French, the only French I know is, Bonjour and CrĂšme de la crĂšme. But congratulations on your efforts.
10 Likes
You may know many more French words like : cliché , touché , fiancée , ménage-à -trois , ⊠and French kiss!!
I like you know âcrĂšme de la crĂšme â, itâs funny. So you can now say that IF is la crĂšme de la crĂšme !
4 Likes
luca1s
October 9, 2019, 1:49pm
6
Wow! That is really incredible. Especially since I speak French! Much better then the English page
1 Like
bravo câest magnifique:)
1 Like
Bonjour et je voudrais miauler si fort que jâai vu un chat mourir miaou miaou splat allĂ© le chat
1 Like
Thank you for your contributions!
1 Like
Travail fantastique! Bon travail!
i also know a not so nice phrase in fench, wink wink
1 Like
Great work! Funny to see some members trying to speak French haha
2 Likes
Unfortunately the only french word I know is Oui. I also know, baguette, but that isnt really french haha.
1 Like
Max Sez⊠Iâd give you a BZ if an English Translation where provided.
MaxSends
1 Like
Congratulations on getting past that editorial team, amazing job! Have any tips?
1 Like
sebi-ue
November 6, 2019, 5:21pm
19
Nice job! Is there any possibility to translate it in English?
1 Like
Wow! Je pense câest Tres bien! Bravo!
(Yes, I speak french ;)
Seriously, great work!
1 Like