In-Flight Assistant (Android): V-Speed Update (1.3) is out! Bring your Infinite Flight experience to a new level!

Yeah that’s what I was figuring out because I reinstalled it and it was still showing in beta test.
Thanks for resolving!

Thanks so much for trying that for me!

I had the pleasure to test this app yesterday and it’s simply amazing how it leads IF to more realism! Outstanding job, and no bugs experienced so far.

1 Like

It was my pleasure @epaga also this time I successfully submitted my review. Can’t wait to have the voice control update 😍 , anyways Thanks for your awesome work, we love this app! :)

2 Likes

Uninstalled, reinstalled and left review 👍

Only thing left is to say thanks to @epaga Love the immersion this adds and look forward to any future developments

I tip my hat Sir 👏

2 Likes

Thanks. I love it so far. Really cool will leave a review on play store as well

2 Likes

Olá…!!! Tudo bem. . . já. Há muito tempo que estava a espera que esse aplicativo viesse para android
. mas eu pensei que tivesse comando.de voz. . . e que também falasse quando ligasses as luzes…

1 Like

@Arikson_Delgado Acho que falar ao ligar as luzes ainda não está disponível nem para IOS, mas, em relação aos comandos de voz, o próprio desenvolvedor falou que vai deixar as versões equivalentes no futuro, ou seja, com comandos de voz, igual à versão para IOS.
Não me recordo quais foram os empecilhos para que ele deixasse os comandos de voz para a próxima versão, então não posso falar com 100% de certeza. Consulte o @ epaga para mais informações.

1 Like

Guess we’re switching to Portugese, huh? Good old Google Translate:

Comandos de voz atualmente são apenas para iOS. O problema é que o reconhecimento de voz às vezes não funciona bem para as pessoas com acento.
Então eu queria lançar a versão Android sem comandos de voz no início. Eu vou considerar se eu posso encontrar uma maneira de fazê-los funcionar no Android, também. :-)

Translation: Voice Commands are currently only for iOS. The problem has been that the voice recognition sometimes doesn’t work well for people who have an accent.
So I wanted to release the Android version without voice commands in the beginning. I will consider whether I can find a way to make them work on Android, too. :-)

7 Likes

Just rated. Sadly couldnt give you all stars the app deserves, so I went with 5.

5 Likes

Well then they wouldn’t be very good in Portuguese lol

2 Likes

Sorry guys, I forgot to translate for you…

1 Like

Muito obrigado…!!!
Já comprei os três complementos do aplicativo. . . aguardando ansiosamente pelo controlo de voz. . . o assento resolve-se. . . não se preocupe o próprio site comunidade do IF traduz o que eu estou a escrever. . . espero que o complemento de voz não seja mais 6€. . . sinceramente. . .

Translated by Google Translate:
Thank you very much…!!!
I’ve already bought the three add-ons for the app. . . waiting eagerly for voice control. . . the seat resolves. . . do not worry the IF community website itself translates what I am writing. . . I hope the voice complement is no more 6 €. . . sincerely. . .

Translated by Google:
I think that talking at the lights is not yet available for IOS, but in relation to the voice commands, the developer himself said he will leave the equivalent versions in the future, that is, with voice commands, the same as the version for IOS .
I can not remember what the obstacles were for him to leave the voice commands for the next version, so I can not speak with 100% certainty. See @ epaga for more information.

Consegue me explicar quando as assistentes de bordo começam a falar. . . essa a única questão que tenho sobre a aplicação que até agora estava indo muito bem. . .
Obrigado…!!!

Você deve entrar em contato com @epaga e eu recomendo possivelmente usar um site de tradução, como translate.google.com, para traduzir o portugal para o inglês.

I’m sorting the issue out over here:

1 Like

Desculpa amigo. . . mas se você estiver utilizando o site no navegador google Chrome ele traduz automáticamente. . . fica a dica…!!!
Adoro falar português…!!!

Sim, às vezes não se traduz para mim.

1 Like