I Apologize. Pido disculpas

As I have already commented in other messages, I have only been in this forum for about 5 days and I still do not know it and I write this message here, in this post, because in the post that I wrote yesterday I cannot respond, write and for this reason I am writing this message in this new post. I just want to apologize for not knowing, for ignoring that it is necessary to make comments only in English, as some staff and moderators have told me, and that if I want to make comments here, in all categories, I have to make them in English. and that I use the Google translator and that if I want to speak or write in my language, that I do it in “Spanish support” that this support is for people like me who unfortunately cannot speak or write in English. I was not aware of the existence of “Spanish support” I apologize, I am sorry and I thank you for the help and advice to be able to go to Spanish support and be able to speak, write in my language and if I want to do it here then I can use the Google translator. Once again I apologize and a cordial greeting to all.

Como ya he comentado en otros mensajes, solo hace unos 5 dias que estoy en este foro y aun lo desconozco y escribo este mensaje aquí, en este post, porque en el post que escribí ayer no puedo responder, escribir y por este motivo escribo este mensaje en este nuevo post. Solo quiero pedir disculpas por no saber, por ignorar que es necesario hacer los comentarios solo en Ingles, tal y como me han comunicado algunos staff, moderadores y que si quieeo hacer comentarios aquí, en todas las categorias, las tengo que hacer obligatoriamente en ingles y que use el traductor de Google y que si deseo hablar, escribir en mi idioma, que lo haga en " soporte español " que ese soporte es para las personas como yo que desgraciadamente no sé hablar ni escribir en ingles. No conocia la existencia de " soporte español " Les pido disculpas, perdòn y les agradezco la ayuda y consejos para poder ir a soporte español y poder hablar, escribir en mi idioma y si lo quiero hacer aquí pués que use el traductor de Google. Una vez más pido disculpas y un cordial saludo a todos.

15 Likes

I bet the community understands your problems. Community members and staff will help you, and I hope you will have a great time in the community!

Spanish translation: Apuesto a que la comunidad entiende tus problemas. ¡Los miembros de la comunidad y el personal lo ayudarán, y espero que la pase muy bien en la comunidad!

4 Likes

English
I thank you for your kind words and it is true that in these 5 days that I have been in this community of pilots they have given me advice, help and it is also true that I am very satisfied with the members of the community and with this fantastic IF flight simulator. Grateful✌️

Español
Te agradezco tus amables palabras y sí es cierto que en estos 5 dias que estoy en esta comunidad de pilotos me han dado consejos, ayuda y también es verdad que estoy muy satisfecho de los miembros de la comunidad y de este fantástico simulador de vuelo IF. Agradecido✌️

2 Likes

English: You are welcome to community. Communication is key and IF is a global simulator. If you are aware the problems you have in the game, please don’t hesitate to speak about them. Languages may differ from one geography to others and maybe people cannot know or speak or write English so good but translating is the key. People will understand what are you trying to say. You can use forum in each situation. I hope i will see you on my EGLL - EHAM (El Classico) routes. And then EHAM - LEMD routes etc.🫗

Español: Eres bienvenido a la comunidad. La comunicación es clave y IF es un simulador global. Si eres consciente de los problemas que tienes en el juego, no dudes en hablar de ellos. Los idiomas pueden diferir de una geografía a otra y tal vez la gente no sepa, hable o escriba inglés tan bien, pero traducir es la clave. La gente entenderá lo que estás tratando de decir. Puede utilizar el foro en cada situación. Espero verlos en mis rutas EGLL - EHAM (El Clásico). Y luego rutas EHAM - LEMD, etc.🍾

1 Like

No problemo @EC-444! Nosotros gustan muchisima ayudar para vosotros!

1 Like

¡Infinite Flight tiene una comunidad muy inclusiva! Cuanto más tiempo pase aquí, más comprenderá y conocerá a personas como usted que disfrutan de la aviación y posiblemente en su idioma. ¡Te puedo asegurar que mucha de la gente aquí no solo habla inglés!

¡Feliz de tenerte en esta comunidad!

Side note: El idioma internacional para la aviación es el inglés.

Translation from Spanish to English. Very kind for your words. Grateful

CK777. Thank you very much for your kind, correct and polite words and also for giving me the route of your flights and it is possible that on some occasion we will meet on a flight. very thankful

1 Like

Neman_Rahmani, I also really appreciate your effort in explaining your comment to me in my language. I value and appreciate it. A cordial greeting.

1 Like

I know a bit of Spanish! I Study it here in Norway where I reside! I am learning B2/C1 level! It’s a very beautiful language!

Hala España! Vamos!!

Yo hablo un poco Español, pero yo aprendo mucho! 🥰

1 Like

USA_ATC. Yes, little by little I will get to know the community and currently I can already give a very positive, very high opinion of the people who are in this community, because they are showing me that they have respect, understanding and education and I have already found the Spanish community ( #support spanish ) I appreciate you taking the time to translate your kind words into my language. Thanks a lot . 😉

USA_ATC. Si, poco a poco iré conociendo la comunidad y actualmente ya puedo dar una opinión muy positiva, muy alta de las personas que están en esta comunidad, porque me están demostrando que tienen respeto, comprensión y educación y yo tengo ya encontré la comunidad en español (#support spanish) Le agradezco que se haya tomado el tiempo de traducir sus amables palabras a mi idioma. Muchas gracias . 😉

2 Likes

Neman_Rahmani. I wish you good luck in your Spanish language studies and I would also like to know how to speak English. Thank you for your cordiality and education. Good year 2023 and happy flights.✌️👍😉

1 Like

I can only speak a bit of Spanish so I’m not that well with Spanish and so, it’s hard for me to understand Spanish language and I especially sometimes have trouble understanding people of Spanish nationality when they talk to me

1 Like

Ken-wei. I am very grateful for your message and I understand very well and there is no problem, I will speak to the community in English. Thank you😉

1 Like

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.