Episode XI - Return of the Screenshotter

Yeah his screenshots were amazing to look at. Wish he still did

2 Likes

How? How can this be so perfect? It’s a damn simulator!? 😩😍

1 Like

tayt > suhas

2 Likes

Grazie ragazzi :)


I feel like taking a shower, actually.


Who is this ‘Suhas’ of whom you speak? Never heard of him in my life. Must be irrelevant


Says the guy who actually left the IFC


Thanks, haha. These underwent a lot of editing, as you’ve probably noticed.


@Suhas

4 Likes

shhhhh

1 Like

These shots a dangerously beautiful. And those split scimitars REALLY add on 😍

1 Like

Thanks! Gotta love split scims

no

1 Like

Those pictures look amazing !

1 Like

Thanks!

1 Like

Really enjoyed looking at these!

1 Like

Great, thanks :)

@Suhas isn’t just a legendary photographer, he is also the author of the Complete Guide to Infinite Flight Photography. Most of the OGs are irrelevant now because we found out there is more to life than infinite flight.

2 Likes

I understood that reference. I’m loving the blur on these photos!

1 Like

I’m aware, I’m an acquaintance of his lol. Just messing around.


Good.

thanks, here’s some more

1 Like