[Confirmed]Desert Scenery

Guys I had get bored of that scenery the green scenery
I wanna I
A mixture between green and yellow would be great
Thx

14 Likes

Is Desert not Dessert(The kind of food like Brownies etc)

But I don’t think any of the regions are Deserts

7 Likes

L.A is desert
And others…

Oh yah PSP is kinda a desert

Changed title from dessert to desert.

This is whybwe need a Dubai region

2 Likes

Middle East=Desert. Would be nice

1 Like

I guess snow on the top of tall mountains would be nice as well😄

2 Likes

Dessert scenery!

image

I’m sorry, I had to!

17 Likes

Mountaineous ( is that spelled correctly lol?) sceneries would be nice like Switzerland :D

A long long time ago FDS posted a pic of a desert scenery on IF’s Facebook page.

This is what I meant:

4 Likes

And there’s your long-term memory again ;)

2 Likes

It would be a perfect occasion to add the Middle East!

This post was flagged by the community and is temporarily hidden.

1 Like

Hmmm…

So they have delayed the launch of a desert region for nearly 3 years?

Tsk tsk Matt

No. He wants to say “Mountainous”

Oh whoooooops! Now I get what he meant, never mind then!

1 Like

Bump putting this back on the top

1 Like

Back to top, we have many Deserts like in SoCal and The Beaches, and must be added in the Middle East (if they added it)

1 Like

I wish they put this near Edwards.

1 Like

You’re very persistent in putting this back to the top.LOL i just hope they’ll do this for you ;)