Can't download aircraft or regions - "Error downloading package. Check your internet connection and try again later"

No Me descargan los Aviones ni escenarios que hago? me dice Error downloading package. check the internet and try again later.y ademas donde esta la imagen del avion me dice image unavailable

1 Like

Can a regular translate this please? I’m on mobile atm

Translation for Title -> No I unload the aircraft and scenarios I do? tells me

Content -> No I unload the aircraft and scenarios I do?

@Swang007

All hail Google! ;)

1 Like

He is talking about bad internet connections and he wants to purchase a region but it says unable to download packages check internet connection. He also can’t purchase aircraft. I think that is what he is saying.

I cant speak english… I can not download airplanes and airports

I 'm saying if that

help plz¡¡¡¡¡¡¡¡¡

help plz…

Do you have a stable internet connection? // ¿tienes una conexión a Internet estable?

If so, please include your device model and your operating system version, like this:

iPad Air 2
iOS 9.0.2

//

Si es así, por favor incluya su modelo de dispositivo y la versión del sistema operativo, así:

iPad Air 2
iOS 9.0.2

Translated using google translate :) // convierten utilizando Google Translate :)

1 Like

Hola Nicolas, tienes la versión de Infinite Flight más reciente del App Store o de Google Play?

1 Like

Now, Google absolutely did a terrible of job of that. Makes no sense ;)

1 Like

mi celular es un galaxi win v4.1.2 y el infinite flight es 1.1.4 me gusta esa version

tengo la de google play 1.1.4 y mi celular es un Galaxy Win

diganme que hago?

Vale, ahí está el problema. Necesitas la versión más reciente, si vas a “Mis Aplicaciones” en Google Play, tendrás la opción de actualizarlo. La versión más reciente es mucho mejor que la que tienes tu :)

(summed up in English: old Android version, go to Google Play to download update)

ya lo hice pero no se puede yo me quedaria con esta version porfavor ayudame.

Si quieres descargar aviones, necesitas la versión más nueva :)

If you want to download planes, you need the latest version of the app :)

no puedo descargar la nueva version

Por qué no?

no me deja nose por que